بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تقویت تخمک و تخمک گذاری با مواد غذایی و آنچه در تغذیه باید لحاظ کرد

برای یک زن، تخم ک های سالم در تخمدان ها، نظم چرخه قاعدگی، باروری را در آینده و توانایی او را مشخص می کند. سوالی که ممکن است در حال حاضر در ذهن شما باشد این است که "چگونه یک زن تضمین می کند که تخمک های او سالم هستند؟"هیچ پاسخی برای این مساله وجود ندارد زیرا طیف گسترده ای از عوامل وجود دارند که بر کیفیت تخمک تولید شده و نیز سلامتی آن تاثیر می گذارند. تغییرات ساده زندگی، تغذیه برنامه ریزی شده و رژیم غذایی سالم می تواند کیفیت تخمک و تخمک گذاری را بهبود بخشد و همچنین احتمال حامله شدن را افزایش دهد.

عوامل متعددی تاثیراتی بر تخمدان ها و تخمک های تولید شده می گذارند. باروری سالم براساس عوامل محیطی، هورمون ها، استرس، چرخه قاعدگی سالم، گردش خون و رژیم غذایی استوار است.

تقویت تخمک در طب سنتی

نقش تغذیه روی تقویت تخمک گذاری

چرا کیفیت تخمک ها مهم است؟

سنگ بنای باروری سالم، سلامت تخمک های شماست که بر احتمال بارور سازی آن ها تاثیر می گذارد و همچنین احتمال حامله شدن را تعیین می کند.در سال های گذشته گفته می شد که سلول های تخمک ها در طی سالهای زندگی اصلا تولید نمی شوند و در زمان جنینی همه آنها تولید نمی شدند بلکه فقط بارور و رها سازی می شوند.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی

رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را با روش هایی که زنان باید برای تحریک مردان به کار ببرند آشنا می کنیم.

jpvd; [ksd

بهترین روش های تحریک کننده جنسی مردان

روش هایی برای تحریک مردان در رابطه جنسی

داشتن روابط جنسی رضایت بخش بین زوجین یکی از اهداف مهم تشکیل زندگی مشترک است . برای این که روابط جنسی بین زن و مرد رضایت بخش باشد باید زنان در رابطه جنسی بتوانند نیازهای همسرشان را بشناسند و برطرف سازند .

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

ترشحات زیاد واژن چرا و به چه علت ایجاد می شود؟

چه چیزی باعث ترشحات زیاد و غلیظ واژینال می شود؟ آیا این دلیلی برای نگرانی است؟

چنانچه می دانید ترشحات زنانه که طیف خاصی از اطلاعات را در بر دارد به طور کلی امری طبیعی است که در دوران مختلف کم و زیاد می شود ولی گاهی اوقات این ترشحات با زیاد شدنشان هشداری به همراه دارند که بایستی جدی گرفته شود.ترشحات واژن

گاهی ترشحات زیاد واژن موجب نگرانی زنان می شود که علت این ترشحات چیست و چگونه می توان ان را در خانه و یا با کمک پزشک درمان کرد؟ ترشحات واژن همیشه دلیلی برای نگرانی نیست.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

چه زمانی باید با عقب افتادن پریود نگران شویم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.عقب افتادن عادت ماهیانه

بدن انسان روبات و ساعت نیست بنابراین زنان زودتر یا دیرتر از آن می توانند عادت شوند. عملکرد بدن با چندین سیستم مرتبط است همانند ماشین روغن کاری شده با هم کار می کنند. بنابراین، سیستم ایمنی، متابولیک، گردش خون، هورمونی، سیستم نورواندوکرین باید در شرایط عالی برای چرخه قاعدگی دقیقا تا چهار هفته باشد. 

  • فاطمه جلالی