بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علت تا درمان تنبلی تخمدان

سلولهای اولیه ای در تخمدان زنان وجود داردکه این سلول ها نام برده به تخمک تبدیل میشوند و اگر این سلولها با اسپرم لقاح یابند جنین به وجود می اید اما می خواهیم طریقه ی به وجود آمدن تخمک را شرح دهیم.داستان تخمک اینگونه آغاز می شود که درون مغز هر انسانی غده ای به نام هیپوفیز وجود دارد.

درمان تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان را چگونه می توان درمان کرد

 

هیپوفیز دستورتولید هورمونی به نام FSH را در ابتدای هر دوره ی قاعدگی صادر میکند که تخمدان را وادار می کند 9 الی 10 تا از سلولهای اولیه که فقط در تخمدان وجود دارد را رشد دهد تخمدان نیز طبق این دستور سلولهای مورد نظر را انتخاب کرده و شروع به رشد دادن می کند. سلولهای اولیه در حال رشد به رحم دستور ساخت هورمونهای زنانه استروژن و پروژسترون را می دهد . علاوه بر این این سلول ها دستور آماده سازی رحم برای ورود تخمک و بارداری احتمالی را می دهد. رحم نیز این دستور را اطاعت کرده و شروع به رشد دادن و آماده کردن خود از طریق ساختن بیشتر دیواره ها با مویرگهای ظریف میکند.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

راه درست دیر ارضا شدن و رهایی از زود انزالی

انزال زودرس ازمشکلات شایع جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد ، هرچه رابطه جنسی زوجین با کیفیت بیشتر و لذت بیشتری همراه باشد، نشاط و روحیه افراد در زندگی روزمره نیز بالا می رود. از این رو رابطه جنسی نباید کوتاه و فقط در حد رفع نیاز غریزی صورت گیرد. طولانی و مسرت بخش بودن نزدیکی از نشانه های رضایت جنسی است بنابراین همانطور که در ادامه این بخش از سلامت جنسی نمناک خواهیم گفت آقایان باید توانایی کنترل انزال را داشته باشند تا مدت زمان بیشتری را بتوانند در رابطه بگذرانند.

دیر ارضایی

چگونه دیر ارضا شویم

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، فرد می تواند به مرحله دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

خوردنی هایی که باعث افزایش میل جنسی می شوند

مواردی هستند که قطعا نمی خواهید مدت بسیار طولانی طول بکشند، مانند قرار دندانپزشکی، کارهای قانونی و حال بد. چیزی وجود دارد که شاید در رتبه های اول این لیست نباشند اما اهمیت دارند مثل رابطه جنسی. شاید جز افرادی باشیدهنگامی که شروع می شود، دوست دارید زود تمام شود. تغذیه افزایش میل جنسی

 

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

تمام نکاتی باید درمورد بوی بد واژن از علت تا درمان آن بدانید

بوی بد واژن به طور عمده ناشی از عفونت های دستگاه تناسلی خانم هاست به همین دلیل برای رفع بوی بد واژن خانمها بایستی در مرحله ی اولیه به سراغ درمان عفونت دستگاه تناسلی رفت.

علت بوی بد واژن خانم ها

بوی بد دستگاه تناسلی علتش عفونت است:

سه عفونت متداول این اندام عبارتند از:برفک (candida)، تریکوموناس واژینالیس (trichomonas vaginalis) و واژینوز باکتریایی (bacterial vaginosis).

علت بوی بد واژن

علت بوی بد واژن چیست

همه این عفونت ها را می توان با داروهای آنتی بیوتیک و ضد قارچ درمان کرد اما اکثر خانم هایی که چنین مشکلاتی داشته اند می دانند که قابل برگشت است.بااینکه این عفونت ها می تواند از طریق رابطه جنسی منتقل شود، اما همه آنها خودبه خود بروز می کنند؛ یعنی ممکن است فرد رابطه جنسی هم نداشته باشد و دچار آن شود.اگر مسایل بهداشتی کاملا رعایت میشود و امکان نفوذ عفونت از خارج بدن وجود نداشته باشد این عفونتها و عوارض ناشی از آنها ، خود ، جزیی از عوارض مشکلی بزرگتر هستند . به عبارتی این عفونتها ازمنشائی داخل بدن در ناحیه تناسلی ایجاد میشود.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

درمان خارش واژن و نسخه های گیاهی و خانگی برای درمان سریع سوزش و خارش واژن

زنان در تمام سنین هر از گاهی از خارش واژن رنج می برند . خارش ، سوزش یا تحریک در ناحیه حساس مانند واژن و فرج می تواند بسیار ناراحت کننده باشد . سوزش و خارش واژن مشکلی است جدی که بایستی درمان شود.درمان سوزش واژن

از آنجایی که ناحیه تناسلی می تواند بستر انواع میکروب ها و بیماری های جدی باشد درمان خارش واژن و سوزش را دقیق انجام دهید.در حقیقت خارش واژن (ناحیه تناسلی زنان) مشکلی است که هر خانمی یکبار در عمر ان را تجربه میکند و می داند که این مشکل بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.

  • فاطمه جلالی
  • ۰
  • ۰

عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی

برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.

همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.

 مضرات نداشتن رابطه زناشویی در زنان

قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند

 

عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن

به گزارش healinglifeisnatural پزشکان معتقدند که توقف رابطه زناشویی مضراتی جدی برای بدن به همراه دارند که در این بخش از نمناک به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1- افزایش استرس با کاهش رابطه جنسی:

  • فاطمه جلالی