بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

  • ۰
  • ۰

درمان زود انزالی

رفتار درمانی: شامل روش توقف – شروع (stop-start technique) و روش فشار دادن سر آلت (squeeze technique) این دو روش بر پرت کردن حواس و کاهش تحریک و هیجان تمرکز دارد که ممکن است از رضایت مندی جنسی بکاهد.

آلت تناسلی مردان,افزایش سایز آلت تناسلی مردان,بزرگ کردن آلت تناسلی مردان



هدف اصلی درمان جنسی – روانی مرسوم برای زود انزالی، کمک به مردان برای شناسایی حس بر حذردارنده انزال و ارگاسم و اقدام در جهت بهبود کنترل فرد توسط خودش می باشد.

 درمان دارویی انزال زودرس

  • درمان دارویی خوراکی که شامل موارد زیر می باشد:
  • کلومیپرامین
  • داروهایی که در پزشکی به SSRI معروف هستند و شامل پاروکستین، سرترالین، فلوکستین و سیتالوپرام می باشد. شایع ترین عوارض استفاده کوتاه مدت این گروه از داروها شامل: خمیازه، تهوع خفیف، عرق کردن بیش از حد، خستگی، و تغییر در عملکرد روده و شایع ترین عارضه مصرف طولانی مدت آن ها کاهش تراکم استخوان می باشد. عوارض جنسی آن شامل کاهش میل جنسی و سفتی نعوظ می باشد. در صورت مصرف طولانی مدت این دارو ها، نباید به طور ناگهانی آن ها را قطع کرد بلکه باید در طی زمان ۲ تا ۴ هفته قطع نمود. از دیگر داروهای این گروه داپوکستین می باشد.
  • ترامادول: یک مسکن مخدر صناعی می باشد.
  • درمان های موضعی مانند پماد لیدوکائین می باشد.
  • تزریق داخل جسم غاری که برای موارد مقاوم به درمان پیشنهاد می شود.
  • درمان جراحی

درمان گیاهی زودانزالی

درمان گیاهی انزال زودرس

کاهش مصرف الکل، تنباکو یا مواد مخدر غیرمجاز نیز می توانند در درمان موثر باشند. دو قطره اسانس گل بامیه(هیبیسکوس) را به ۱/۴ فنجان آب اضافه کرده و میل کنید. عصاره گل بامیه باعث کاهش استرس شده و احساسات عاشقانه جنسی را تقویت می کند در نتیجه می تواند در کنترل انزال و درمان زود انزالی استفاده شود.

# استفاده روزانه از مولتی ویتامین ها

استفاده از مکمل های مولتی ویتامین، داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن می توانند عملکرد جنسی را تقویت کنند. مکمل ۵HTP (هیدروکسی تریپتوفان) را روزانه مصرف کنید. ۵HTP یک ماده غذایی طبیعی بوده که سلامت جنسی و تولید سروتونین را برعهده دارد و شما می توانید آن را در بسیاری از فروشگاه های بهداشتی و داروخانه ها پیدا کنید.

هنگامی که شما با نارسایی نعوظ (ED) زندگی می کنید، برای بازگرداندن زندگی جنسی خود به حالت اولیه هر کاری خواهید کرد. خوردن بعضی ریشه ها مانند جین سنگ،نوشیدن آبمیوه های مخصوص از جمله آب انار و روش های طب سوزنی می توانند برخی از اقدامات شما باشند.

اما آیا واقعا این روش ها جواب می دهند؟ یکسری جایگزین های طبیعی برای داروهای ED هستند که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.هریک از این جایگزین ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

# طب سوزنی

گفته می شود که این روش سنتی چینی به افزایش جریان خون کمک کرده و غالباً برای درمان سردردهای مزمن و کمردرد از آن استفاده می شود اما در بعضی از مردان مبتلا به اختلال نعوظ طب سوزنی تاثیر زیادی در درمان آنها داشته است.

# آرژنین

این ماده که به طور طبیعی در غذا یافت می شود، رگ های خونی را شل کرده و در درمان مشکلات قلبی از آن استفاده می شود. پزشکان احتمال می دهند که آرژنین گردش خون به آلت تناسلی راافزایش می دهد، در حالیکه اسپینوزا(مدیر مرکز تخصصی اورولوژی در آمریکا) آن را توصیه نمی کند، زیرا که بدن آن را به سرعت متابولیزه می کند. وی توصیه می کند که L-citrulline را به جای این ماده مصرف کنید زیرا که به بدن شما برای ساخت آرژنین بیشتر کمک می کند. اما، توجه داشته باشید که این دارو نیز در دوزهای بالا می تواند فشار خون شما را کاهش دهد.

# DHEA

هورمون هایی هستند که در بدن شما به تستوسترون تبدیل می شوند و تا حدی می توانند در بعضی موارد به درمان مبتلایان ED کمک کنند.
پایین بودن سطح تستوسترون خون شما،می تواند نقش مهمی در ایجاد اختلالات نعوظ شما داشته باشد؛ اما اگر طبیعی است، ساخت تستوسترون بیشتر به شما کمک نخواهد کرد.

# ریشه گیاه جینسنگ

جینسنگ از جمله گیاهان دارویی است که به طور گسترده ای در درمان ED مورد استفاده قرار می گیرد اما مطالعات هنوز به چگونگی این امر پی نبرده اند. یکی از مزایای این گیاه نسبت به سایرین بی ضرر بودن آن است.

# انار

آب و عصاره این میوه سرشار از مواد مغذی است. اسپینوزا می گوید که این میوه می تواند باعث اتساع عروق و کاهش خونرسانی بافتی شود و درواقع اثر چندانی بر اختلال نعوظ ندارد. با این حال استفاده از این میوه و بهره مندی از تمام مزایای آن توصیه می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی