بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

  • ۰
  • ۰

 علائم و روش های درمان بیماری زگیل آبکی چیست

زگیل آبکی یک بیماری ویروسی است که هم از طریق رابطه جنسی و هم از طرق غیر جنسی همچون تماس با وسایل آلوده به این ویروس مانند حوله و لباس منتقل میشود.

۲۴ روش برای اینکه بفهمید دختری باکره است یا نه!

بیماری زگیل آبکی

زگیل آبکی یک بیماری ویروسی است که هم از طریق رابطه جنسی و هم از طرق غیر جنسی همچون تماس با وسایل آلوده به این ویروس مانند حوله و لباس منتقل میشود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

علائم زگیل آبکی

علائم این بیماری برآمدگی های درخشان، نرم و سفید که مرکزی کشک مانند دارند به همراه خارش در ناحیه آلت تناسلی و بدن میباشد.

درمان زگیل آبکی

زگیل آبکی معمولا پس از گذر یکسال بصورت خود به خود از بین میرود. البته زگیل ها را میتوان بصورت مستقیم با روش های گوناگونی برداشت اما معمولا زمانی از این راهکار های استفاده میشود که تعداد زگیل ها خیلی زیاد نباشد.

هشدار!

برخی اوقات بیماری زگیل تناسلی میتواند منجر به ایجاد عفونت های جدی تری همچون استافیلوکوک شود، بنابراین ضایعات خروجی از زگیل را باید مدنظر داشته باشید که اگر عفونی شدند، آن را به سرعت درمان کنید.

پیشگیری از زگیل آبکی

مانند همه بیماری های مقاربتی، بهترین راه پیشگیری این است که از سلامت شریک جنسی خود اطمینان داشته باشید. (بهتر است که افراد بصورت دوره ای آزمایش های پزشکی را برای اطمینان از سلامت خود انجام بدهند.) استفاده از کاندوم های مقاوم و مرغوب نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی دارد. در نظر داشته باشید که بیماری زگیل آبکی به دلیل اینکه از راه های دیگری نیز میتواند منتقل شود، کاندوم ها نقش زیادی در جلوگیری از انتقال این بیماری ندارند.

divider

عکس های زگیل آبکی

زگیل آبکی دست
زگیل آبکی روی دست
زگیل آبکی کودک
زگیل آبکی در کودکان
زگیل آبکی صورت
زگیل آبکی روی صورت

معرفی علائم و روش های درمان بیماری زگیل آبکی

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • فاطمه جلالی

نظرات (۱)

خیلی سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی