بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

  • ۰
  • ۰

آیا لیزر درمانی می تواند به خشکی واژینال و ادرار پس از یائسگی کند

این روش می تواند علائم مانند خشکی واژن، بی اختیاری ادرار خفیف و ناراحتی در طول رابطه جنسی را بهبود بخشد.
لیزر درمانی واژینال پس از یائسگی و درمان خشکی واژن

درمان خشکی واژن و آتروفی و بی اختیاری ادرار با لیزر درمانی

بسیاری از زنان بعد از یائسگی از تعدادی از علائم ناخوشایند رنج می برند، از خشکی واژن و آتروفی به بی اختیاری ادرار خفیف و درد با مقاربت.

دکتر راجر لوفور، مدرس مامایی:

جراحی و زیست شناسی تولید مثل در دانشکده پزشکی هاروارد می گوید: متخصصان این مجموعه علائم را به عنوان نشانه ای از نوع یائسگی (ژنوم) تناسلی (Genomic Disorders) یائسگی (GSM) اشاره می کنند که می تواند منجر به ناراحتی کلی و از دست دادن رابطه جنسی شود. او می گوید، شما مجبور نیستید که خود را از سر بگذرانید تا بقیه عمر خود را در حالت ناراحتی دائمی زندگی کنید.

لیزر، کجا؟

درد و ناراحتی خفیف باعث می شود که این روش برای بسیاری از زنان ارزشمند باشد. در درمان لیزر مکانیسم بهبود زخم بدن خود را با ایجاد یک سوراخ کوچک در بافت فعال می کند و سپس بدن را تحریک می کند تا بافت های جدید را برای درمان زخم های کوچک تحریک کند. درمان در نظر گرفته شده است برای افزایش سطح کلاژن و کشش. این همچنین می تواند جریان خون را به منطقه افزایش دهد، که می تواند کمک به بازگرداندن احساس گرسنگی شود.

داده ها نشان می دهند که زنان 70 تا 80 درصد بهبود خشکی واژن را طی می کنند که 12 تا 18 ماه پس از یک سری از درمان های لیزر ماهانه انجام می شود. داده ها همچنین نشان می دهد 60 تا 70٪ بهبود علائم ادراری، مانند فوری، فرکانس و بی اختیاری استرس (نشت ادرار است که معمولا هنگامی رخ می دهد که یک زن سرفه یا عطسه می کند). زنان همچنین بهبود عملکرد ارگاسم را دیده اند. این نتیجه، می گوید دکتر Lefevre، به علت به سادگی به بهبود روانکاری واژن، منجر به افزایش بیشتر در فعالیت جنسی است.

آیا لیزر درمانی با مسائل واژینال

ترویج رشد بافت جدید

لیزر به عنوان یک گزینه به طور فزاینده ای محبوب برای درمان علائم واژینال است، در درجه اول به دلیل درمان اولیه از انتخاب - کرم استروژن موضعی - از نفوذ در حال سقوط است. بسیاری از زنان اشتباه می کنند که استفاده از هورمون های موضعی ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه و سکته را افزایش دهد. دکتر Lefevre می گوید: مطالعه ابتکار بهداشت زنان، یک طرح تحقیقاتی 15 ساله ای که در سال 1991 راه اندازی شد، سه برابر افزایش خطر ابتلا به سرطان سینه و سکته مغزی در زنان استروژن خوراکی را گزارش کرد. بسیاری از زنان در معرض خطر ابتلا به استروژن واژینال موضعی قرار می گیرند که این مورد نیست. دکتر لفور می گوید: "ما بهترین توصیه ها را برای بیماران داریم که استروژن واژینال باعث کم جذب در خون نسبت به استروژن دهانی می شود، اما این باور هنوز هم وجود دارد." کرم استروژن همچنین می تواند خراب و گران باشد زیرا بسیاری از برنامه های بیمه به طور کامل هزینه دارو را پوشش نمی دهد.


آیا لیزر درمانی به خشکی واژینال و ادرار پس از یائسگی کمک می کند؟

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • فاطمه جلالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی