بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های اورولوژی

مردان چه بیماری هایی مبتلا می شوند

بیماری های مردانه چی هستن وچگونه باید درمان بشوند

  • ۰
  • ۰

 نیروی جنسی مردان را چگونه تقویت کنیم


تقویت نیروی جنسی مردان:برای تقویت نیروی جنسی مردان،ابندا باید به دنبال فهمیدن دلایل کاهش نیروی جنسی مردان در زندگی باشیم.به این ترتیب در مرحله ی اول با جلوگیری از کاهش نیروی جنسی میتوانیم در مرحله ی بعد به تقویت نیروی جنسی مردان بپردازیم.با دلگرم همراه شوید:

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان

عوامل کاهش نیروی جنسی مردان:

عوامل هورمونی:

تستسترون یکی از مهمترین هورمونهای جنسی در بدن است که با کاهش سطح این هورمون در بدن ،میل جنسی کاهش می یابد .البته با افزایش سن به طور طبیعی ،میزان این هورمون در بدن کاهش می یابد. کاهش سطح تستوسترون حدود 1 درصد، در هر سال در بدن مردان می باشد.

عوامل روانی یا ذهنی :

این عوامل شامل استرس، اضطراب، افسردگی،عدم اعتماد بنفس، استرس و مشکلات در زندگی زناشویی، مشکلات مالی و یا برخی دیگر از بیماریهای روانی باشد.

تغییرات در جریان خون:

بیماریهای قلبی و عروقی، فشار خون بالا ،کلسترول ، دیابت ، که باعث کاهش جریان خون به آلت تناسلی شده و میل جنسی را کاهش می دهد.

استفاده از برخی داروها :

داروهای آرامبخش ، داروهای ضد افسردگی ، برخی از داروهای فشار خون (این داروها باعث باریک و سخت شدن شریانهای خون و در نتیجه کاهش جریان خون به آلت تناسلی می شود و در نتیجه امکان نعوظ از بین می رود.، قرصهای خواب آور، داروهای مدر (باعث کاهش ماده معدنی روی می باشد، این ماده برای تولید هورمون جنسی تستسترون در بدن لازم است. داروهای بتا بلوکر( باعث کاهش جریان خون در رگ های خونی دستگاه تناسلی می شود و در نتیجه امکان نعوظ از بین می رود.

مصرف مواد مخدر ، سیگار جریان باعث کاهش خون در دستگاه تناسلی می شود.مصرف الکل باعث کاهش سطح تستسرون در بدن ، کوچک شدن بیضه ها و کاهش اندازه آلت تناسلی و میل جنسی می شود.

تقویت نیروی جنسی مردان

عوامل تقویت نیروی جنسی مردان:

مواد معدنی مهم برای افزایش و تقویت میل جنسی:

تقویت نیروی جنسی مردان :منیزیم که برای سنتز هورمونهای جنسی (استروژن و آندروژن) و برای انتقال دهنده های عصبی (دوپامین و نوراپی نفرین) مهم است

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان روی برای تولید هورمون تستوسترون ضروری است .

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان ویتامین E برای تولید هورمونهای جنسی و پروستاگلندین ها (هورمون,تولیدمواد موجود در مایع منی) لازم است.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان ویتامین ث که برای تولید هورمونهای جنسی ( استروژن ، پروژسترون و آندروژن) لازم است.

مواد غذایی مفید برای افزایش و تقویت میل جنسی:

تقویت نیروی جنسی مردان در رژیم غذایی روزانه شما باید به حد کافی کافی ویتامین ها ، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری وجود داشته باشد.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آجیل به ویژه بادام و گردو به دلیل داشتن اسیدهای چرب ، در افزایش میل جنسی موثرند.ترکیب آنها با عسل ماده غذایی خوشمزه و بسیار موقوی می باشد.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان موز: منبع غنی از ویتامین Bو پتاسیم است که باعث بالابردن سطح انرژی کلی بدن می شود .همچنین حاوی آنزیم bromelain است که در افزایش و توانایی میل جنسی موثر است.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان آووکادو: منبع غنی از اسید فولیک که به متابولیسم پروتءینها کمک میکند و سطح انرژی در بدن را بالا می برد.همچنین حاوی ویتامین B6و پتاسیم ،دو عنصری که در افزایش میل جنسی در مرد و زن موثرند.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان تخم مرغ: حاوی ویتامین B5و B6می باشد که به توازن سطح هورمونها در بدن و همچنین کاهش استرس کمک می کند.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان صدف ، میگو،غذاهای دریایی: منبع غنی از ماده معدنی روی هستند که به افزایش تولید اسپرم و همچنین هورمون تسترون کمک میکنند.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان فلفل ،زنجبیل و غذاهای تند: باعث افزایش جریان خون به ارگانهای جنسی می شود.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان انجیر: منبع غنی از آمینو اسیدها است که به بالا بردن نیروی جنسی کمک می کند.

تقویت نیروی جنسی مردان

تقویت نیروی جنسی مردان شکلات: شکلات به خصوص نوع خالص آن منبع غنی از آنتی اکسیدانها است .همجنین حاوی ماده ای به نام phenylethylamine است که محرک در سیستم مغز است و تولید "نشاط"و "احساس عشق" در بدن می کند.


تقویت نیروی جنسی مردان از چه راههای امکان پذیر است؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی